Emag

Crema de noapte cu ulei de argan bio review

marți, aprilie 02, 2013

De curand am inceput sa folosesc o noua crema de noapte bio care sincer m-a impresionat in mod placut .Contine:apa,lapte de magarita,apa distilata aromatizata cu musetel,ulei de argan ,emulsifiant bland de origine vegetala,glicerina vegetala.
De aproximativ o saptamana de cand o folosesc tenul meu este hidratat ,nu se mai descuameaza,catifelat si spre deosebire de alte creme folosite nu mi-a produs nici o iritatie,n-am avut pana acum nici o reactie alergica.
Din cremele folosite pana acum de la diverse firme(Vichy Aqualia Thermal Crema Hidratanta 50 ml,L'OREAL Hydrafresh Crema hidratanta de zi,Bioderma,Avene,Avon solutions,Hofigal,Farmec,Nivea,Apidermin,Gerocossen,Yves Rocher si altele de care nu-mi mai amintesc acum)
mi se pare cea mai buna.Crema a costa vreo 70lei .

You Might Also Like

2 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images