Emag

Infectii fungice-Impetigo

sâmbătă, aprilie 06, 2013

 De multe ori am auzit poate acest termen de Impetigo dar n-am inteles ce inseamna intr-adevar .
Impetigo este o infectie a pielii cauzata de o ciuperca si se transmite de la o persoana la alta prin atingere,de asemenea si de la animalele de companie.
Diagnosticarea gresita si tratamentul gresit vor duce la agravarea afectiunii,cum ar fi aplicarea de steroizi topici iar ciuperca respectiva va creste.Unele infectii fungice arata similar cu alte afectiuni ale pielii cum ar fi psoriazisul.

http://en.wikipedia.org/wiki/Dermatophytosis

Impetigo(tinea pedis):
poate provoca arsuri sau mancarimi oriunde pe picioare dar mai ales intre degetele de la picioare,descuamarea pielii,piele uscata,unghii groase decolorate .
www.lineaysalud.comwww.primehealthchannel.com

Tinea cruris
 afecteaza de obicei pielea in apropierea organelor genitale,fese,coapse,pielea poate incepe sa se descuameze.
health500.com

Tinea capitis-eruptie in forma de cerc zona scalpului,piele solzoasa,mancarime.

www.emedicinehealth.com
Tinea corporis(pecinginea)- determina o eruptie rosie,forma circulara pe piele,piele solzoasa.

www.dermatlas.net 

hardinmd.lib.uiowa.edu
Tinea faciei :aapredbook.aappublications.org
Ca tratament se folosesc cu succes creme antifungice aplicate de doua ori pe zi timp de doua pana la patru saptamani .Aceste tratamente includ substante ca:miconazol,terbinafina,clotrimazol,ketoconazol,tolnaftate,aplicate de2ori pe zi pana la disparitia simptomelor si inca 7zile dupa pentru a preveni reaparitia.
Tratament naturist:


http://ro.scribd.com/doc/43197095/Leacuri-naturiste

You Might Also Like

1 comentarii

  1. Cum m-am tratat de Tinea pedis si sau piciorul atletului si Tinea Manum.
    Dupa 6 luni de suferinta, talpi crapate si rani la care nici nu le mai stiam numarul, dupa vizita la 3 dermatologi, tratamente costisitoare si nici un rezultat, am mers in vacanta in Egipt unde un farmacist mi-a recomandat DIFLUCAN.
    https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQhyA9HJvc-nZ6Q-
    zNzuKUye6ZH0uO6ouPbAoKGNyUPdN1Qi22mUA
    Farmacistul mi-a recomandat 2 pastile (1 pe saptamana). Dupa citirea prospectului am vazut ca la infectiile puternice se recomandau 6 pastile.
    Prin urmare am cumparat in total 6 pastile si le-am luat in fiecare Duminica timp de 6 saptamani. In paralel mi-am uns picioarele cu unguent cu Tetraciclina care a functionat ca un foarte bun emolient (si mi-a patat toate sosetele).
    Intradevar, dupa a 2-a pastila am inceput sa nu mai constientizez când fac fiecare pas.
    Dupa pastila 4 am facut prima pedichiura si am mai indepartat din coji care oricum picau si singure.
    La terminarea celor 6 pastile eram vindecata, la modul ca nu imi mai crapa pielea pana la sange, iritatia nu a mai avansat si a inceput usor sa se retraga.
    Inca vreo 4 duminici am mai simtit mancarimi probabil ptr ca organismul se obisnuise sa ii dau antifungicul.
    Acum dupa inca 4 luni, am "uitat" de nenorocirea de infectie fungica pe care am avut-o si m-am gandit sa dau mai departe tratamentul salvator.
    Când ma gândesc ca am primit diagnostice care mai de care mai departe de adevar....PSORIAZIS, HELICOBACTER PILORY, EGZEMA USCATA...
    Norocul meu ca am ajuns in Egipt si am dat de un farmacist bun care m-a tratat atat de repede si de ieftin.

    RăspundețiȘtergere

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images