Emag

Egyptian magic crema miraculoasa

sâmbătă, iunie 08, 2013

                                                Egyptian magic-o crema magica?

Tocmai ce am primit si mostra prin posta si n-as putea spune ca sunt foarte incantata de aceasta crema .
In primul rand  pare intr-adevar naturala dar din pacate e un pic cam  grasa.
Am folosit cate putina ca sa o pot testa mai multe zile.Se absoarbe foarte greu in piele si cel mai rau e ca mie mi-a uscat tenul.Parerea mea este ca ar fi bine sa fie folosita pe timp de noapte.
Poate depinde de fiecare persoana in parte dar eu sigur n-as cumpar-o.
Mai multe despre aceasta crema miraculoasa am scris aici cu ceva timp in urma:http://topcosmetice.blogspot.ro/2013/04/egyptian-magic-o-crema-magica.html

You Might Also Like

0 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images