Emag

Cele mai frumoase urari ziua fiica mea

marți, decembrie 05, 2017




Zilele de nastere sunt pline de amintirile anului trecut, fericirile prezentului si speranta viitorului. Sper ca toate acestea sa faca un numar complet reusit. La multi ani fiica mea! » Fie ca, incepand cu noul an de viata, destinul sa devina si mai bun ... La multi ani, fiica mea!
Mesaje de zi de nastere - Fata mea, iti daruiesc un buchet de culoare si veselieFata mea, iti daruiesc un buchet de culoare si veselie care sa iti aduca noroc in viata si prieteni in casa in acesta zi! La multi ani!
Mesaje de zi de nastere - Fata mea, fie ca Domnul sa-ti calauzeasca pasiiFata mea, fie ca Domnul sa-ti calauzeasca pasii ca sa gasesti adevarata fericire! La Multi Ani fiica mea!
Mesaje de zi de nastere - La multi ani fiica mea! Iti urez din inima multa liniste sufleteasca si cat mai putine clipe de zbuciumLa multi ani fiica mea! Iti urez din inima multa liniste sufleteasca si cat mai putine clipe de zbucium. Fie ca acest an sa iti aduca tot ce iti doresti si mai ales SANATATE caci este mai pretioasa decat orice.
Mesaje de zi de nastere - Fiica mea, La multi ani cu drag si dor, sa ai o viata frumoasaFiica mea, La multi ani cu drag si dor, sa ai o viata frumoasa si parfumata ca un buchet de trandafiri!
Mesaje de zi de nastere - La multi ani fata mea, cu fericire, sanatate si iubire.Toate gandurile bune, impletite-ntr-un buchet, le trimit, acum, la tine, sa-ti sopteasca-ncet, incet: La multi ani fata mea, cu fericire, sanatate si iubire.
Mesaje de zi de nastere - Fiica mea, iti doresc ca bucuria si zambetul sa nu-ti dispara niciodataFiica mea, iti doresc ca bucuria si zambetul sa nu-ti dispara niciodata de pe fata si din suflet, iar cei dragi tie, sa-ti stea alaturi mereu!
Natura-ntreaga azi te felicita, Si flori, si soare, toate-s ca-n povesti, Eu iti doresc o viata fericita Si visurile dragi sa le-mplinesti! La multi ani fata mea!
Mesaje de zi de nastere - Fiica mea iti urez multa fericire, bafta in tot ce faci si multa, multa sanatateFiica mea iti urez multa fericire, bafta in tot ce faci si multa, multa sanatate... ca-i mai buna decat toate! La multi ani!
»Fata mea, iti doresc ca in fiecare an numarul de lumanari sa scada iar numarul de petreceri, torturi si urari de La multi ani sa creasca!
Fata mea, la aniversarea ta iti doresc ca sanatatea sa fie tot timpul impreuna cu tine, fericirea sa te insoteasca la fiecare pas, dragostea sa-ti fie in permanenta la indemana iar norocul sa te astepte la fiecare colt. La Multi Ani fiica mea! »»
Fiica mea, o zi din an este a ta. Si pentru ca e a ta este cea mai frumoasa zi a anului, sa te bucuri de ea impreuna cu cei apropiati. La multi ani fata mea! »»La multi ani fata mea, sanatate, iubire, stima si respect din partea celor dragi. Realizarea scopurilor la infinit, impliniri frumoase. »»
Fata mea, sa primesti flori de ziua ta! Sa inveti de la fiecare floare sa iubesti, sa fii tandra, sa luminezi pe cei din jur, sa-i lasi sa te admire, sa aduci bucurie si sarbatoare. La multi ani fiica mea! »»
Natura-ntreaga azi te felicita, Si flori, si soare, toate-s ca-n povesti, Eu iti doresc o viata fericita Si visurile dragi sa le-mplinesti! La multi ani fata mea! »»
Fiica mea, de ziua ta iti doresc atata noroc cat sa nu poti duce, fericire cata nu-ti poti inchipui, atata sanatate la cata nu te astepti. La Multi Ani fata mea! »»
Fiica mea, cu ocazia zilei de nastere iti doresc viata lunga, fericire, sanatate si iubire! »»
La multi ani, fata mea, sa ai parte de tot ce este mai frumos in lumea asta, sa fii sanatoasa, implinita si fericita alaturi de familia ta. La multi ani frumosi fiica mea! »»
Visele de azi sa devina realitate, sperantele de maine impliniri, orice cadere un pas inainte, gandul bun si fericirea sa te insoteasca mereu. La multi ani, fiica mea! »»sursa https://www.mesajeurarifelicitari.com/mesaje-de-zi-de-nastere-pentru-fata-m-1-pm-43-p-4.html
De ziua ta aş vrea ca luna să nu coboare aşa devreme şi, când coboară, ea să-ţi aducă un cer senin şi plin de stele, iar prima stea ce-o să răsară aş vrea să fie steaua ta. Tu să-i surâzi şi ea să-ţi spună La Mulţi Ani din partea mea!
😘
Astăzi, fiind o zi frumoasa
Şi ştiind că-i ziua ta,
În parfumul dimineţii
Ţin a te felicita.
Astăzi, ziua fericirii
Pentru tine a sosit;
Îţi doresc în a ta viată
Numai drumul aurit,
Flori frumoase, fericire
Să răsară-n calea ta,
Iar acum, te rog, primeşte
LA MULŢI ANI din partea mea.
 ☺
Vorbe dulci sunt uşor de spus, lucruri drăguţe sunt uşor de cumpărat, dar oameni de treabă sunt greu de găsit. Viata se termină când tu încetezi să visezi, speranţa moare când tu încetezi să crezi, dragostea se termină când tu încetezi să mai ţii la cineva, prietenia se sfârşeşte când tu nu mai împărtăşeşti lucrurile cu prietenii. Aşa că împărtăşeşte totul cu cine crezi ca îţi este prieten, iubeşte necondiţionat, vorbeşte fără intenţii, dăruieşte fără motive, ţine la cineva fără explicaţii!! Fii Fericită MEREU!!!
LA MULTI ANI!!!
😊
Chiar dacă viaţa nu e aşa cum o doreşti, chiar dacă cei pe care îi iubeşti te supără, iartă şi uită, zâmbeşte şi bucură-te alături de noi, cei ce-ţi doresc din adâncul sufletului să ai parte numai de
împliniri şi satisfacţii. Dumnezeu să te călăuzească şi să orânduiască totul cum este mai bine pentru tine!
LA MULŢI ANI , cu cele mai frumoase gânduri de bine şi sănătate.


De ziua ta vin cu cele mai frumoase gânduri şi  îţi doresc sănătate, bucurii, împlinire şi multe vise realizate. Steaua ta ocrotitoare să lumineze mereu asupra ta şi a celor dragi sufletului tău.
Dragostea şi grija ce o dăruieşti în jurul tău să îţi fie răsplătită din plin cu multă căldură şi împlinire sufletească.
La mulţi ani fericiţi!


De ziua ta îţi dorim cer senin, ani frumoşi, prieteni, zâmbet, dragoste, momente unice pe care viaţa să le transforme în amintiri ce nu se uită niciodată.
LA MULŢI ANI!


Astăzi îţi urăm o zi plină de fericire,  linişte şi momente de neuitat. Să ai parte numai de împliniri, satisfacţii, multă sănătate. Fie ca ce e mai bun să vină de acum încolo!
LA MULŢI ANI!
😊
 La mulţi ani! Să găseşti adevărata FERICIRE. Să nu o cauţi mult, să nu pleci departe pentru a o găsi. Ea e foarte aproape  - ea e în ziua nouă, ea e în soarele ce răsare, ea e în chipul ce îţi zâmbeşte dulce atunci când te priveşti în oglindă.

Te felicit cu ocazia zilei tale de naştere, dorindu-ţi multa sănătate si realizări frumoase. Fie ca magia tuturor clipelor trăite si cumpăna dintre ani sa te găsească mai fericita decât ai fost până acum si sa ramii aşa, nu pentru un an, nu pentru doi, ci pentru tot restul vieţii.
La mulţi ani!


Astăzi e ziua ta si numai a ta. Astăzi trebuie sa crezi cel mai mult in visele tale, căci se vor realiza, sa crezi in speranţele tale, căci se vor împlini.
La mulţi ani!


Lucrurile mici pe care le facem  şi le spunem au mare importanţă  în timp ce noi ne urmăm calea.
Un gest frumos poate să ia povara umerilor obosiţi pe drum. O vorbă bună poate îndulci inima precum o ploaie de vară peste florile însetate. Câtă bucurie vine din lucrurile mici şi simple, deci un simplu dar din suflet,  LA MULŢI ANI!

Pentru că astăzi este o zi specială pentru tine, ne alăturăm şi noi celor ce-ţi doresc din adâncul sufletului să ai parte numai de împliniri, satisfacţii şi multă sănătate.
Fie ca anii ce se scurg să treacă, precum razele soarelui mângâie o floare ce stă să înflorească.
La mulţi ani!


In fiecare an, într-o zi speciala, suntem anunţaţi ca am mai adăugat un an la buchetul vieţii. Azi e rândul tău ca cineva să se gândească la tine si sa iţi amintească ca exişti.
La Mulţi Ani in fericire, cu sufletul curat. Continuă să înflăcărezi inimile celor dragi, aşa cum numai tu ştii sa o faci!


Când încă o petală din anii tăi frumoşi
s-a scuturat alene, vibrând armonios,
priveşte cu mândrie, gândind neîncetat
la restul de petale ce nu s-au scuturat.
La mulţi Ani!


Primiţi petala vârstei ca pe o binecuvântare.
Ea să vă fie rod a bucuriei şi a speranţei!
Credinţa şi iubirea să Vă însoţească pretutindeni,
iar împlinirea s-o întâlniţi la orişicare pas.
La mulţi ani fericiţi!


Din adâncul sufletului îţi doresc ca anii ce se scurg să treacă precum razele soarelui mângâie o trestie umedă şi bătută de vânt, precum iubirea alină sufletele suferinde. Să fii fericită şi mereu însoţită de cei care merită să te iubească.
O fiică în viaţă este un dar de la cel de sus. Iţi va umple inima de râsete, căldura şi farmec nemăsurat. Cu fiecare zi a vieţii ei va adăuga câte o trăsătura, va deveni mai frumoasă şi îţi va însenina zilele.  Mă bucur ca eşti fiica mea, ai fost cel mai frumos dar pe care viata mi l-a oferit. 
La mulţi ani!

 Să calci mereu pe trandafiri şi flori nemuritoare,
să ai în viaţa ta priviri ca razele de soare,
să ai o viaţă ca-n poveşti cu vise împlinite,
să dăruii celui ce iubeşti doar clipe fericite.’
LA MULŢI ANI
Fie ca aceasta zi să-ţi deschidă poarta unui viitor plin de succese, Dumnezeu să-ţi dea un curcubeu la fiecare furtună, un zâmbet la fiecare lacrimă, o promisiune la fiecare grijă, o binecuvântare la fiecare pas. Fie ca Ziua de azi să-ţi aducă în casă Lumina, Dragostea, Înţelegerea şi Sănătatea!!!

 E o zi când sufletul învinge orice urmă de tristeţe, când tot ce a fost greu ţi se pare uşor, e ziua când mai cade o petala din trandafirul vieţii. LA MULŢI ANI FERICIŢI ŞI IMPLINIŢI

De fiecare dată când te uiţi la aceste flori să ştii că cineva, departe, se gândeşte la tine. Aş vrea să fie mai multe moduri în care să-ţi spun ce însemni pentru mine. Iţi trimit câte un sărut ascuns în petalele fiecărei flori.sursa:www.felicitare.org/continut/mesaje-zi-de-nastere

You Might Also Like

4 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images